Άλλο κριτική, άλλο σχόλιο, άλλο «μου αρέσει», άλλο «δεν μου αρέσει», πρόσθεσε για όσα έγραψε η τηλεκριτικός για τη σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας»
Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης αναφέρθηκε στη σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» της ΕΡΤ και σχολίασε την αρνητική κριτική που έκανε η Πόπη Διαμαντάκου. Μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό» το πρωί της 15ης Ιανουαρίου, χαρακτήρισε τη βιογραφική σειρά ως μια καλή παραγωγή με εξαιρετικές ερμηνείες από την Ελένη Ράντου, τη Ρένια Λουιζίδου και την Κάρμεν Ρουγγέρη. Ωστόσο, τόνισε ότι της λείπουν οι κορυφώσεις, το βάθος και η έμπνευση, τόσο στο σενάριο όσο και στη σκηνοθεσία.
«Η σειρά για τη Μαρία Κάλλας είναι μια καλή παραγωγή με ωραία φωτογραφία. Έχει μια σπουδαία Ελένη Ράντου στον ρόλο της μαμάς της Κάλλας. Η πραγματική μαμά της Κάλλας ήταν πιο σκύλα, αλλά η Ελένη έβγαζε αυτό το δυναμικό πολύ καλά, όπως ακριβώς έπρεπε. Έχει μια εξαιρετική Ρένια Λουιζίδου και είναι θαύμα η Κάρμεν Ρουγγέρη. Η σειρά είναι αρκετά επίπεδη χωρίς να έχει αυτό το κάτι», είπε χαρακτηριστικά.
Παρά τις αδυναμίες της, ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης χαρακτήρισε τη σειρά, καλύτερη από την ταινία με πρωταγωνίστρια την Αντζελίνα Τζολί. «Μπροστά στον μύθο της Κάλλας, η Μαρία δεν έγινε Κάλλας. Η σειρά είναι πολύ καλύτερη από την ταινία με την Τζολί, που είναι χάλια. Η σειρά θα έπρεπε να έχει διαφορετικό σενάριο, πιο εμπνευσμένο, με περισσότερες κορυφώσεις, μεγαλύτερο βάθος και πιο προσεγμένη σκηνοθεσία», σχολίασε.
Κλείνοντας, σχετικά με την κριτική της Πόπης Διαμαντάκου, σχολίασε ότι δεν μπορούν όλοι να γράφουν κριτική χωρίς γνώσεις μυθοπλασίας, σημειώνοντας τη διαφορά μεταξύ κριτικής, γνώμης και σχολίων στο διαδίκτυο. «Δεν μπορεί να γράφει κριτική ο καθένας, όταν δεν έχει ιδέα από μυθοπλασία. Άλλο κριτική, άλλο σχόλιο, άλλο “μου αρέσει”, άλλο “δεν μου αρέσει”, άλλο γνώμη και άλλο σχόλιο στο ίντερνετ», είπε κλείνοντας.
Η κριτική της Πόπης Διαμαντάκου
Η νέα βιογραφική σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που Έγινε Κάλλας», που καταγράφει τη μεταμόρφωση της νεαρής Μαρίας Κάλλας από ασχημόπαπο στη μεγαλύτερη ντίβα όλων των εποχών, δεν φαίνεται να άρεσε στην Πόπη Διαμαντάκου. Η καινούρια σειρά σε σκηνοθεσία και σενάριο της Όλγας Μαλέα, βασίζεται στη συλλογή πληροφοριών από το βιβλίο «Η Άγνωστη Κάλλας» του ιστορικού Νικόλα Πετσάλη-Διομήδη.
Σε μία αιχμηρή ανάρτηση που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η τηλεκριτικός σχολίασε πως η σειρά δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να αποτελέσει μια αξιόλογη καλλιτεχνική προσπάθεια, παραμένοντας μια χαμένη ευκαιρία τόσο για το ελληνικό, όσο και για το διεθνές κοινό. Επισήμανε επίσης, ότι η παραγωγή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες για μια σειρά που ασχολείται με τη ζωή της Μαρίας Κάλλας, ακόμα και στα πρώτα της βήματα και χαρακτηρίστηκε από την τηλεκριτικό ως φτωχή παραγωγή που θυμίζει παλιές εποχές της ΕΡΤ, ενώ η σκηνοθεσία κρίνεται διεκπεραιωτική και τα εξωτερικά γυρίσματα πρόχειρα, προκαλώντας αρνητική εντύπωση.
Η κριτική της επεκτείνεται και στις ερμηνείες, με την Ελένη Ράντου να σχολιάζεται ότι παίζει μια «καρικατούρα αυστηρής μάνας», ενώ οι προσπάθειες άλλων ηθοποιών, όπως του Μάξιμου Μουμούρη και του Ιωάννη Παπαζήση, αναγνωρίζονται αλλά θεωρούνται μερικώς πετυχημένες λόγω αστοχιών στο σενάριο και το μοντάζ. Ιδιαίτερη μνεία της κριτικής της γίνεται στη νεαρή Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου, που παρά το ταλέντο της, φαίνεται να στερείται καθοδήγησης, εμφανίζοντας μονοδιάστατη απόδοση του ρόλου.