Σε ένα είδος κλειστού εµπορικού πάρκου θα μετατραπεί στους επόµενους µήνες το ΙΚΕΑ Λάρισας, φιλοξενώντας καταστήματα με άλλες μπράντες. Πρόκειται ουσιαστικά για την αξιοποίηση των τετραγωνικών μέτρων που εξοικονομήθηκαν από την συρρίκνωση του χώρου, λόγω της εξέλιξη του ηλεκτρονικού εµπορίου που δεν απαιτεί µεγάλους αποθηκευτικούς χώρους εντός των καταστηµάτων.
Δεν έχει γίνει γνωστό ποιές θα είναι οι μάρκες που θα συστεγαστούν, αλλά οι πληροφορίες του thessaliaeconomy.gr αναφέρουν ότι μεταξύ αυτών θα είναι η γαλλική αλυσίδα προσιτής µόδας Kiabi που ανήκει στον όμιλο Φουρλή και σε λίγες ημέρες θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο ΙΚΕΑ Πάτρας.
Στόχος της αλλαγής είναι το σηµείο αυτό να αποτελέσει έναν πιο ενδιαφέροντα προορισµό για τους κατοίκους της Θεσσαλίας ώστε οι συνδυαστικές αγορές να συμβάλουν στην αύξηση του τζίρου.
Το πείραμα εφαρμόζεται ήδη στο ΙΚΕΑ Σπάτων, στην Αττική, όπου λειτουργεί κατάστηµα της αλυσίδας «Πλαίσιο», ενώ εδώ και µερικές εβδοµάδες έχουν ανοίξει καταστήµατα των αλυσίδων Intersport και Holland & Barrett.